sobota, 26 stycznia 2013

Na koniec.

To już ostatni post moi drodzy. Dziś wrzucam trochę dialogów i zdjęcia kilku drugoplanowych bohaterów. Mam nadzieję, że blog wam się spodobał i zachęciłyśmy was do obejrzenia Madagaskaru. Jest to naprawdę świetny film dla całej rodziny! Nie wiem jak wy, ale ja z niecierpliwością czekam aż w moim mieście pojawią się plakaty z napisem "Madagaskar 4 w kinach od..."  :).

trupa cyrkowa.
    Alex: Do roboty!
    Melman: Och! Na mnie nie licz, ja idę na chorobowe, wiesz?
    Alex: Co?
    Melman: No bo już sam nie wiem co mam robić. Dziś znowu wyskoczył mi placek na szyi! O, o      tutaj, widzisz?
    Alex: Melman pamiętasz co mówił ci pan doktor? Mhm?

  
Chantel DuBois

    Alex: Marty czekaj. Co takiego mają w Connecticut czego tu nie ma?
    Melman: Lordoza
    Alex: Dzięki Melman...

staruszka 

 Alex: Ale nie, nie mogę przyjąć twojej korony
 Król Julian: Spokojnie, i tak mam większą! I siedzi na niej gekon, zobacz jak się dynda, dawaj Stefan, dawaj!
Mort

Kowalski: Szefie... Może im jednak powiedzmy, że się skończyło paliwo?
Skipper: Niee, z uśmiechem panowie, z uśmiechem, nie wypadać z roli...

(po prawej) Maurice


    Moto Moto: Cześć, słoninko. Ale cię dużo.
    Gloria: Jesteś z kolegą, czy to twój tyłeczek?
    Moto Moto: E, a... Lubię, jak słoninka ma bystre gadanie.
    Gloria: Więc nazywasz się Moto Moto?
    Moto Moto: Bo na takie ciało, jeden raz to mało.
    Gloria: To jakiś argument, tłuścioszku.
    Moto Moto: Będę cię miał na oku. To będzie proste, bo wypełniasz cały kadr.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz