czwartek, 24 stycznia 2013

Główni bohaterowie

Postanowiłam przybliżyć wam troszkę główne postacie. Wstawiam zdjęcia i kilka zdań o każdym z nich. Miłego czytania :)



Alex to potężny lew, który jest główną atrakcją i królem miejskiej dżungli w nowojorskim zoo w Central Parku. Wraz ze swymi najlepszymi przyjaciółmi całe życie spędził w błogiej niewoli, zajadając się smakołykami i rozkoszując się widokami parku, do czasu gdy nie spełniło się urodzinowe życzenie Marty ale to już inna historia...

cytaty :
"Dosyć! Koniec! Nie chce tego więcej słuchać! To jest twoja część wyspy! A to jest nasza część wyspy, rozumiesz? To jest twoja część wyspy gdzie możesz sobie beztrosko skakać jak kucyk z krainy tęczy i robić wszystko co ci się żywnie podoba! A to jest porządna część wyspy dla tych którzy tęsknią za domem i chcą wrócić!"
"Marty wpuszczają człowieki! Uwielbiam człowieki! Człowieki są takie fajne!"
"Zamorduję cię Marty! Normalnie uduszę! A potem zakopię, odkopię, sklonuję i zabiję te klony!"


Marty to wesoła i ciekawska zebra, której nie odpowiadało zamieszkiwanie miejskiego ZOO, za to marzeniem życia było przenieść się w dziczy. Pewnego dnia (na swoje dziesiąte urodziny) przy pomocy pingwinów ucieka z ogrodu zoologicznego, aby poznać nieznany dotąd świat wolności. Oczywiście za jej sprawą swoją życiową podróż rozpoczynają również lew, żyrafa i hipopotamica.

cytaty:
"Nie chcę być dłużej częścią stada. Teraz to ja będę częścią klucza. Będę latał, stary."
"Wyglądam jak tęcza w czarno-białym filmie."



Melman to wiecznie chora i przewrażliwiona na punkcie swego zdrowia żyrafa. Razem z przyjaciółmi  zamieszkuje miejskie ZOO w Central Parku. Odpowiada jej ten styl życia, jednak troska o przyjaciółkę Glorię jest silniejsza od przyzwyczajenia i dlatego Melman wyrusza w podróż do odległego Madagaskaru.

cytaty:
"Wiesz chciałem ci dać coś osobistego... Mierzyłem nim temperaturę na wszystkie trzy sposoby!" (podczas podarowania Marty'emu termometru jako prezent urodzinowy)
"Na mnie nie licz, ja idę na chorobowe, wiesz?"
"Kocham cię, Gloria! Zawsze kochałem!
(Alex i Marty patrzą na siebie).
No, tak jak się kocha balet albo teatr, albo balet?"
"Słuchaj, Mototo... Masz ją traktować jak prawdziwą księżniczkę! Bo tak się składa, że trafiła ci się kobieta IDEAŁ! Gdybym miał szczęście i to mnie trafiłaby się taka kobieta, to codziennie dawałbym jej kwiaty, ale nie jakieś przypadkowe! OK? Najbardziej lubi orchidee. Białe. I śniadanie do łóżka. Sześć torebek białych tostów z masłem po obu stronach. Bez skórki, po skórce ma gazy! I byłbym ramieniem, w które mogłaby płakać i najlepszym przyjacielem. I spędzałbym całe dnie, zastanawiając się, jak ją mogę rozśmieszyć... bo nikt nie śmieje się tak pięknie jak ona. Tak właśnie bym robił, gdybym był tobą... ale nie jestem... więc ty tak rób..."



 Gloria to opiekuńcza hipopotamica, niezwykle miła i przyjacielska, bardzo troszczy się o swoich przyjaciół z którymi mieszka w Central Parku. Jest zadowolona z dotychczasowego życia, jednak jak tylko Marty ucieka z ZOO, Gloria nie waha się za nim ruszyć w celu uratowania go z opałów.

cytaty:
"Jesteś z kolegą czy to Twój tyłeczek?"
"Od kiedy ty nawijasz po afrikaans?"

1 komentarz: